Ana Sayfa

29 Nisan 2012 Pazar

Sisley & Benetton ; Zara & Bershka'ya karşı :) & Margit dans ederken ...

Bir tarafta italyanlar ; diğer tarafta ispanyollar..Her daim bu iki kültürü fransızlara nazaran daha estetik ve zarif bulmuşumdur.. Bu estetik ve zariflik ünlü giyim markalarına da yansımıştır..
Bu haftayı kendime giyim haftası ilan etmiş olup ; kendimi sisley, benetton; zara ve bershka markalarıyla donattım.
Malum yaz geliyor, ve bu yaz benim için diğerlerinden biraz daha farklı olacak ; bu yazı arkadaşımla  yurt dışında geçireceğim ;şimdiden güzel kokmak, görünmek ; işlevsel olmak için çaba göstermek gerek. Biz de trende uyuyoruz ve kendimize yakışanı giyiyoruz...




Önceleri ince yapıda olmam, omuzlarımın geniş olmaması vs nedenlerden dolayı, istediğim kıyafeti bir türlü bulamıyordum, ancak son 1.5 yıldır azimle fitnessa gitmem, sıkı çalışmam; bir takım aminoasit ve protein tozu kullanmamdan dolayı bu durumu rafa kaldırdım.. Artık fotoğraftaki mankenler gibi, istediğim slim fit ya da regular fit ölçülü giysileri az çok  giyebiliyorum... Ne mutlu bana ..!


.......................................................................................................................


Gelelim zincirin diğer halkasına.. Baştan dedik bu yaz kendim, münhasır görünmem gerekiyor;baştan öyle karar kıldık... Vücut, kıyafet derken ; fona ahenk katacak  olan figüre geldi sıra.. Algıda seçiciliğe hitap edecek tasarım harikası bir dövmeye ..





Evet bu yaz sevgili arkadaşım Seyhan'a  3 tane dövme yaptıracağım, kendisi başarılı bir sanatçı ; Antalyada yaşıyor ; ve olimpos aşığı... İşte yapmış olduğu çalışmalardan bir kaç örnek; benim seçtiklerim de bunlar gari..





...............................................................................................................................................................


İnsanın müzisyen dostu olması güzel bir şeydir ; onunla özelini paylaşmak, onunla iyi gün değil de, zor gün dostu olmak ;ona her şeyini anlatmak, onun her şeyini bilmek tarifi mümkün olmayan bir mutluluğa itiyor insanı, insan kendini şanslı hissediyor ...

İşte bu hafta sonu  caddeye, sevgili Kerem'i görmeye gidiyorum, uzun bir aradan sonra  yeniden görüşeceğiz , onun estetik ötesi evini, kemanını yeniden yad edeceğiz..yeni çıkan albümü hakkında konuşacağız..






Son olarak ; İş yerlerinde tacizi önleme fikri Mısır'dan ; El -Ezher üniversitesi profesöründen geldi ." Eğer bir kadın, bir erkeği emzirirse  sembolik olarak akraba haline gelirler  ve bu da tacizin önüne geçilmesini önlermiş"..
Usta dolu fikrinden dolayı bu islam alemininin  önünde saygıyla eğilerek onu  KINIYORUM :)
Ulen emzirin bizi yahu...
El deliye , biz akıllıya hasret kaldık ..!









1 yorum:

Polyanna dedi ki...

Üst üste gelmis olabilir ama Mimin/Ödülün var o yüzden yine beklerim :D