Ana Sayfa

29 Ocak 2012 Pazar

Tüm yaşantım siyah bir bayrak gibi...!

Tüm yaşantım siyah bir bayrak gibi;metaforların uçuştuğu,
benliklerin kirlendigi, travmaların dans ettigi koskoca siyah bu bizimkisi.

Herseye rağmen; lanetlenmiş hayatlara inat,kutsanmiş hayallere yeniden merhaba;merhaba hayatin tum renklerine yine yeniden..!

Yeniden çocuk olsam tonton amcanın bahçesinden elma çalsam;-) Ey güzel çocuk sana da yeniden merhaba...

Lakin yine yalnizim..iç kıyıcıyım ,bugün beni içenlerin vay haline,tadi bozulmuş sarap gibiyim..
Ey koca yalnizlik sen,üşüdügümde elimi tutacak birisinin olmamasisin,tesekkurlr sana,beni kendine benzettigin icin..

hvala ..!

6 yorum:

DOREMİ dedi ki...

arsené; Yalnızım diyerek yalnızlığı yenemezsin ki..biraz harekete geç o zaman..YİNE ŞIMART İÇİNDEKİ ÇOCUĞU..:))

arsené dedi ki...

Haklisin crazy woman.. Yalniz inandigm bi sey varsa o da herseyin aslinda hicbir sey oldugu gercegidir.. Acaba o masalsi aski bulabilirim ki ne dersin :-P.. Boyle olmayacaksa, hic olmasinn...

izmirdeki o gay dedi ki...

bi filmde duymustum hayatında kaybediceğin hiçbisey umudunu kaybetmek kadar koymaz o yüzden umudunu kaybedtme :D

arsené dedi ki...

soyle diyim:'hayatta epey sey gordum, hele bi 5 yil vardi ki dolu gecen yillara ragmen koskoca bir bitkisel hayatmis megerse.. umursamiyorum aslinda . tek vazgecemeyecegm sey studyom ve enstrumanlarim.. tabi orayi tamamlayack guzellige hayir demem orasi ayri;-)

Adsız dedi ki...

Ben tedavisi olmayan bi deliyim bu dünya üzerinde.. Deli olduğum oranda yalnız.. Yalnız olduğum oranda aklıma sahip...

yalnızlık la ilgili bir yazı olduğu zaman hep bu cümleyi anımsar yazarım :)
yine aynısı oldu :)
yalnızlık olduğumuz gibi anların bir bütünü içi dışı bir çoğu zaman üzsede yada azcık mutlu bile etse hep hayatın bir parçası olacak
bir de başka bir renk seçmeli

arsené dedi ki...

Yalnızlık bir sendrom mu ; yoksa bir tercih mi ? ... Bir türlü ayrımına varamadım ... belki de bir savunma aracı ... İşin aslı , eğer sonunda hayal kırıklığı olacaksa , yalnız kalmayı tercih ederim ...