Ana Sayfa

26 Kasım 2011 Cumartesi

Madeni paranın korkuttuğu sınavlar.! ve Aşkı kalbine çağır ..!

   Hayat o kadar tekrardan ibaret ki ? , aynı sokakları keşfedişler , bildik manzaraları keşfedişler ve olmazsa olmaz sınavlar ,ve yeniden sınavlar ...

    İşte bu  hal,  bir milad olacak sanırım benim için , Kocaman soruları olan , şifreleri olmayan .! tertemiz bir sınav beni bekliyor yarın , o kadar hazırlanmışlar ki madeni para bile sokmak yasakmış , İşte benim ülkemin dürüst ve temiz insanları..! Baksanıza madeni paradan bile korkar olduk ,zannediyorum bu durum  vahim halimizi  gözler önüne seriyor ...! Vay sayın seyirciler , dürüst insan manzaları seyrettiniz memleketimden ...

 Aynı şarabı içmekten sıkıldığım bugünlerde, imdadıma müzisyen bir dostum yetişti , haftaya onun yanındayım , caddebostan özlemimi gidereceğim nihayet onun sayesinde  tabiki o ve onun kemanını da özlemedim dersem yalan olur , iyi insandır kendileri velhasıl ;belki de  yarından sonra da benim için yeniden farklı sokakları keşfetme zamanı başlıyor , o hal mutluyum ..

Gelelim sizin için seçtiğim şarkıya , tabiki de bu kadar ondan konuşmuşken onun şarkısını paylaşacağım sizlerle Sevgili müzik dostları karşınızda değerli dostum Kerem Çelik ve şarkısı.. "aşkı kalbine çağır .."

Bugünlük benden bu kadar , Rastgele ....!


2 yorum:

Adsız dedi ki...

keman da çokça sevilir..

arsené dedi ki...

:) keman duyguları aynen yansıtır .. yalan yoktur onda .. kendilerinin hitabet yeteneği iyi olduğundan , insanın kalbini nasıl çalacaklarını iyi bilir ::)